بهبود رتبه سایت آسان
دستورالعمل های سریع و آسان برای افزایش رتبه سایت در گوگل آموزش بالا بردن رتبه گوگل افزایش درآمد سایت نوین سئو
اگر این کار به صورت طبیعی صورت نگیرد، گوگل آن را به منزله استفاده افراطی از کلمات کلیدی تلقی می کند. در نتیجه به خاطر وجود الگوریتم پنگوئن، رتبه آن صفحه از سایت با کاهش شدیدی مواجه خواهد شد. نوشتن محتوای مستقل برای عنوان و متا دیسکریپشن هر یک از صفحات سایت شاید کمی زمانبر بوده، اما بسیار ارزشمند است. این کار باعث ایجاد یک برند شخصی برای هر یک از آنها شده و وجهه مشخصی به آنها می دهد. این برندهای شخصی می توانند در قالب یک فرد یا یک تیم باشند و هر یک در زمینه خاصی فعالیت کنند. این کار باعث بهینه سازی هر چه بهتر مطالب سایت برای نویسندگان به خصوصی شده و امکانات بیشتری را برای انتشار پست مهمان و بازاریابی در شبکه های اجتماعی به شما می دهد.
عنوان صفحه جزیی از اطلاعاتی می باشند که به عنوان تیتر سایت شما در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شوند. این آیتم گوگل را از موضوعیت صفحه باخبر می کند، در نتیجه حداقل از یک کلمه کلیدی به خصوص در آن استفاده کنید. طول عنوان صفحه می بایست نهایتا 70 کاراکتر بوده و به گونه ای نوشته شود که توجه کاربران را جلب کند. تنها چند صدم ثانیه زمان کمتر در بارگذاری سایت می تواند تاثیر مثبتی بر روی رتبه آن داشته باشد. سرعت سایت به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی رتبه آن در نتایج جستجو گوگل و سایر موتورهای جستجو تاثیر گذاشته و ارزش بهینه سازی زیادی دارد. با استفاده از بهینه سازی عکس ها و انتخاب عنوان مناسب برای آنها می توانید از شانس نمایش عکس های سایت در نتایج جستجو بهره مند شوید.
به عنوان یک کسب و کار کوچک، لازم نیست که با مشاغل بزرگ با بودجههای بازاریابی هنگفت رقابت کنید. اگرچه همیشه میتوانید از آنها الگوبرداری کنید اما به احتمال زیاد، این کار باعث از بین رفتن زمان و هزینه میشود. ابزار سرپ روبوت نیز رایگان و غیررایگان عرضه میشود که پیشنهاد ما ابزار غیر رایگان است زیرا امکانات بیشتری را برای شما فراهم میکند. این ابزار میتواند یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای ارتقای کلمات کلیدی در گوگل باشد همینطور بیشتر برای بررسی مانیتورینگ استفاده میشود. برای اینکه وب سایت شما در بستر امنی شکل بگیرد و رشد کند، باید حواستان باشد که هاست و میزبان مناسبی داشته باشید.
در نتیجه، استفاده از LSI میتواند ترافیک ارگانیک سایت شما را افزایش داده و باعث افزایش رتبه سایت در گوگل شود. برای بهبود رتبه سایت در گوگل، ابتدا باید ببینید صفحات وب شما از نظر رنکینگ یا رتبهبندی در چه وضعیتی قرار دارند. این ابزارها به شما کمک میکنند که معیارهایی مانند ترافیک ورودی، رتبه صفحه در گوگل، سرعت بارگذاری صفحه، جریمههای وبسایت بر اساس الگوریتمهای سئو، کلمات کلیدی، سلامت و امنیت وبسایت و... را بررسی کنید و به رفع مشکلات مربوط بپردازید تا رتبه سایت در صفحات گوگل را بهبود ببخشید. از مهمترین ابزارها برای ارزیابی رتبه و وضعیت صفحات وب میتوان ابزار «گوگل آنالیتیکس» (Google Analytics) را نام برد. علاوه بر تولید محتوای باکیفیت و دریافت بکلینکهای معتبر، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در نوشتههای وبسایت از معیارهای مهم در تولید محتوا و بهبود رتبه سایت در گوگل است.
آتوریتی وب سایت های بک لینک دهنده چه قدر است و احیانا از چه محتوایی برای لینک دادن استفاده کرده اند. یکی از جنبه های اصلی موفقیت سایت شما در حوزه سئو، تعداد بک لینک های سایت و مکان این بک لینک هاست. دامین آتوریتی وب سایت شما کاملا به این مسئله وابسته است، اما این مسئله بدین معنی نیست که بی پروا اقدام به لینک سازی برای سایت کنید. فراهم کردن لیست های گلوله ای و شماره دار روش مناسبی برای جذب مخاطبان سایت است. دقت داشته باشید که همه کاربران حوصله خواندن تک تک کلمات متن محتوای سایت را ندارند. بسیاری آن ها به اسکن محتوای صفحات پرداخته و تنها به قسمت های مهم آن توجه می کنند.
برای رتبه بندی سایت در گوگل، وبسایت شما باید یک تجربه خوب به کاربران ارائه دهد. برای رفع مشکل افت سرعت بارگذاری سایت، میتوان از ابزارهای تخصصی سئو برای افزایش سرعت استفاده کرد. این ابزار با کاهش حجم محتوای سایت، بهینه سازی کد، مدیریت کش و بهینه سازی پایگاه داده و سرعت سایت را بهبود میبخشند. برای بررسی سرعت سایت میتوانید از ابزارهایی مانند GTmetrix استفاده کنید. طبق گزارشات منتشر شده در زمینه به دست آوردن رتبه سایت در گوگل و ارتقای آن، بیش از 88 درصد شرکتهای B2B در حال حاضر از بازاریابی محتوایی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده میکنند. این مسئله شامل طیف گستردهای از نوع محتوا مانند پستهای وبلاگ، خبرنامه، وبینار، اینفوگرافیک، محتوای ویدیویی و … است که منجر به جذب هر چه بیشتر مشتریان احتمالی میشود.
وقتی این پایهها محکم باشن، سایتت میتونه درست کار کنه و موتورهای جستجو هم به راحتی میتونن سایتتو بخزن (crawl کنن) و ایندکس کنن. اگه بخوای سئوی خوبی داشته باشی و توی نتایج جستجو دیده بشی، باید مطمئن بشی که زیرساخت سایتت از نظر فنی درست و بهینهست. هنگامی که اولویت را در ایجاد محتوای مناسب و مفید قرار می دهید، شانس بیشتری برای کسب لینک هایی از سایر وب سایت ها خواهید داشت. همچنین محتوای خوب باعث می شود کاربران مدت زیادی در سایت شما باقی بمانند و صفحات دیگر وب سایت را نیز بررسی می کنند، زیرا آنها سایت شما را به عنوان یک سایت معتبر می بینند. در گذشته وقتی سایت دچار «پنالتی گوگل» میشد، تمام دامنه تحت تاثیر قرار میگرفت و جریمه میشد.
زمانی که شما متا تگ هایی را برای توصیف محتوا استفاده می نمایید، به طور معمول از کلمات کلیدی استفاده می کنید. معمولا نیز محدودیت هایی برای طول کاراکترهای این متا تگ ها وجود دارد. یکی از تکنیک های قدیمی برای افزایش فروش یک محصول این بود که صاحبین وب سایت ها کاربران خود در هنگام صفحات پربازدید خود را به صفحه آن محصول ریدایرکت می کردند. دقت داشته باشید که پست های سایت حداقل از یک محتوای تصویری برخوردار بوده، حتی اگر این محتوا تنها یک تصویر ساده باشد. این مسئله موجب افزایش اعتبار محتوای سایت شده و مزیت های خود را برای افزایش رتبه سایت به همراه خواهد داشت.
برای افزایش رتبه کلمات کلیدی بهتر است از ابزارها استفاده کنید و ممکن است این ابزارها رایگان یا پولی باشند که شما میتوانید متناسب با نیازتان از آنها استفاده کنید. از نظر تکنیکهای سئو خارج از صفحه، کسب بک لینکها شاید مهمترین کار باشد. پیوندهای برگشتی منابع معتبر به گوگل اطلاع میدهند که سایتهای دیگر به سایت شما اعتماد دارند. جاسازی ویدیوها در سایتتان به جای هدایت کاربران به سایت دیگر، میتواند سرعت بارگذاری را افزایش دهد، اما ابتدا با هاست سایتتان مشورت کنید تا مطمئن شوید این امکان وجود دارد. اگر به طور کلی سرعت صفحه سریع است، پس نباید خیلی روی ویدیوهای شما تأثیر بگذارد. کلمه کلیدی اصلی خود را در عنوان، توضیحات متا و تگهای هدایت قرار دهید.
همچنین پیشنهاد میشود یک صفحه سفارشی برای خطای 404 طراحی کنید تا به کاربران اطلاع دهد که صفحه مورد نظر وجود ندارد. افزودن باکس جستجو به این صفحه میتواند به کاربران کمک کند محتوای دلخواه خود را پیدا کرده و از افزایش نرخ پرش جلوگیری شود. افت رتبه سایت در گوگل نتیجه عوامل مختلفی است که تشخیص و رفع آن، برای حفظ و بهبود جایگاه سایت ضروری است. شناخت این دلایل به شما کمک میکند تا مشکلات احتمالی را شناسایی و برطرف کرده و از افت بازدید و کاهش رتبه جلوگیری کنید. در این چک لیست، به 10 دلایل اصلی افت رتبه سایت مانند مسائل فنی، مشکلات محتوا و حملات امنیتی اشاره خواهیم کرد تا با بررسی هر مورد، بهبود عملکرد سایت خود را تضمین کنید. درست است که اصول کلی همیشه ثابت می باشد اما گوگل همیشه در حال بروز رسانی و یا تغییر الگوریتم های خود می باشد.
حذف شدن بک لینک ها امری اجتناب پذیر است اما بایستی روی بک لینک هایی سرمایه گذاری کنید که احتمال کم شدن آنها کمتر باشد. اما در صورتی که بر رپورتاژ ها سرمایه گذاری کنید و از سایت های معتبر رپورتاژ بخرید، احتمال حذف شدن آنها بسیار پایین است. بنابراین در انتخاب قالب دقت کنید تا در آینده مجبور به تعویض آن نشوید. در صورتی که مجبور به تعویض قالب شدید از سرعت، ریسپانسیو بودن، آپدیت منظم قالب و … مطمئن شوید. برخی افراد تصور می کنند سئو یک چوب جادویی است که به سرعت باعث رشد فروشگاه اینترنتی آنها می شود. تمامی این موارد باعث به وجود آمدن صفحات زامبی و در برخی مواقع کنیبالیزیشن در سایتتان می شود.
با استفاده از ابزارهایی مانند Keyword Planner گوگل یا KeywordTool.io، میتوانید کلمات کلیدی مرتبط را که تعداد جستجوهای مناسب اما رقابت کمی دارند، پیدا کنید. استفاده از کلمات کلیدی رایجتر و در نتیجه، به دست آوردن ترافیک بالاتر، زمانی ممکن است که وبسایت شما دارای اعتبار بیشتری نزد مخاطب و گوگل است. در نظر داشتن این عوامل، به ترفندهای بالا بردن رتبه سایت در گوگل مربوط میشود. هرچقدر از محتوای یونیک و تأثیر آن در افزایش رتبه سایت در گوگل بگوییم بازهم کم است. تولید محتوای یونیک و البته مطابق با اصول سئو میتواند علاوه بر افزایش بازدید کاربران از شما، موتورهای گوگل را به این ترغیب کند که به شما رتبهی بهتری بدهند.
با این کار، به کاربری کمک میکنید که پاسخ پرسش خود را بیابد، توجه کاربران زیادی را به لینک وبسایت خود جلب میکنید و اعتبار بیشتری میان کاربران پیدا میکنید. به همین دلیل بهتر است عنوان مقالههای خود را به شکل کوتاه و جامع بنویسید. برای بهبود تجربه کاربران موبایل در وبسایت خود باید آن را «واکنشگرا یا ریسپانسیو» (Responsive) کنید. همچنین طراحی اپلیکیشنهای موبایل کاربردی میتواند به بهبود سئو وبسایت کمک کند. توجه داشته باشید که باید محتوای وبسایت را طوری ایجاد کنید که بتوانید در آن «خوشههای محتوایی» (Content Clusters) ایجاد کنید.
نشریلا با استفاده از مطالب تخصصی، برای انتشار بررسی محصولات یا معرفی خدمات نیز به شما کمک میکند. همانطور که میدانید سرعت بارگذاری صفحات وب از معیارهای بسیار مهم در بهبود رتبه وبسایت در گوگل به شمار میرود و سرعت کم بارگذاری صفحات، در رتبه وبسایت تأثیر منفی دارد. علاوه بر این داشتن وبسایتی با سرعت بارگذاری کم میتواند به تعامل با کاربران آسیب برساند و تجربه کاربری بدی را برای مخاطبان رقم بزند. تصویر زیر نشان میدهد که نرخ ترک صفحات وب با کند شدن بارگذاری صفحات، افزایش مییابد. لینکهای داخلی باعث میشوند که موتورهای جستجو به راحتی به صفحات مختلف سایت شما دسترسی پیدا کنند و همچنین به کاربران کمک میکنند که محتوای مرتبط بیشتری را در سایت شما پیدا کنند. این کار نه تنها افزایش سئو سایت را تضمین میکند، بلکه باعث میشود کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت شما بمانند.
اولین گام برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو انتخاب درست کلمات کلیدی است. باید کلمات کلیدیای را انتخاب کنید که جستجوهای زیادی دارند و رقابت در آنها زیاد نیست. استفاده از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner یا Ahrefs میتوانند به شما در شناسایی بهترین کلمات کلیدی کمک کنند. از دیگر روش های سئو سایت می توان به زیاده روی نکردن در سئو اشاره کرد. درست است که پیاده سازی تکنیک های سئو باعث افزایش رتبه سایت شما می شود، اما توجه داشته باشید که بیش از حد سئو کردن سایت هم نتیجه عکس به دنبال دارد. همگی به اندازه کافی و طبیعی انجام شوند تا باعث آسیب به سایت تان نشود.
شروع هر کاری با اهداف روشن، کمک می کند تا مقصد را بهتر درک کنید و پیدا کردن مسیر را آسان تر می کند. اهداف به شما ابزاری برای ارزیابی تمامی تصمیمات در طول پروژه می دهند. ذخیره Crawl به شما این امکان را می دهد که لینک های صفحه را بررسی کرده و در صورت بروز مشکلات، آن ها را با سایت جدید مقایسه کنید. علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهرهگیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیکهای صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد. همانطور که مطمئن هستم می دانید، استفاده از تلفن همراه روزانه در حال افزایش است.
بک لینکها، لینکهایی هستند که از دیگر وبسایتهای آنلاین به وبسایت شما ارجاع داده میشوند و یکی از راههای رتبه بندی وبسایت توسط گوگل، وجود بک لینکهای زیاد است. به عنوان یک کسب و کار اگر قصد افزایش ترافیک وبسایت خود را دارید، باید نحوه بهینهسازی نتایج گوگل را بدانید. در این مطلب 0 تا 100 نحوه بالا بردن سئو سایت را به شما آموزش دادیم. باید به این نکته توجه کنید که تمامی این تکنیک ها در کنار یکدیگر می توانند به بهبود سئو سایت شما کمک کنند. اگر می خواهید در زمان سریعتری به رتبه دلخواه خود برسید، حتما از یک مشاور سئو کمک بگیرید. ریسپانسیو بودن و سازگار بودن وبسایت با هر صفحه نمایش موبایل، جز فاکتورهای بالا بردن رتبه در گوگل است.
همچنین باید در مطالب خود از لینکهای داخلی استفاده کنید و کاربران را به بازدید از صفحات مختلف در وبسایت خود ترغیب کنید. اصلاح کردن لینکهای خراب قدیمی و جایگزین کردن آنها با لینکهای مفید نیز از روشهای لینکسازی سودمند محسوب میشود. یکی دیگر از معیارهای مهم گوگل برای رتبهبندی صفحات وب، مطابقت محتوای صفحه با هدف کاربر از جستجو درباره موضوع محتوای آن صفحه است. هدف کاربران از جستجوی هر کلمه کلیدی در گوگل متفاوت است و این موتور جستجو همواره در تلاش است که این هدف را درک کند. بهینهسازی نسخه موبایل دیگر یک گزینه نیست و تبدیل به یک مورد الزامی برای هر سایتی شده است. گوگل به عنوان یکی از مهمترین موتورهای جستوجو، به منظور بهینهسازی سایت، چندین فاکتور را در نظر گرفته است که استفاده از کدنویسی صحیح در بهینه سازی سایت برای موبایل یکی از آنهاست.
استفاده از کلمات کلیدی در تگهای هدینگ، توضیحات متا، متن جایگزین تصاویر، انکر تکستها و URL به ظاهر شدن وبسایت در صفحه اول نتایج گوگل کمک میکند. به طور کلی و در یک کلام میتوان گفت که رتبه سایت نشان میدهد که بهینهسازیهای سئو سایت موفق بوده یا به درستی انجام نشده است. به همین دلیل، رتبه کلمات کلیدی مرتبط باید به عنوان بخشی از فرایند بررسی SEO، به طور مرتب کنترل شود. استفاده از مجموعه کلمات کلیدی ثابت نیز یک روش موثر برای کنترل رنکینگ است. توجه به این مسئله بسیار مهم است چون در صورت عدم رعایت آن، کیفیت صفحه و در نتیجه رتبهبندی آن به شدت افت میکند. در عین حال، بالا رفتن رنکینگ سایت شما به معنای کیفیت بیشتر و سئو بهبودیافته صفحه است.
طراح گرافیک تیم سئوی مای کاستومر، با بررسی نوع کسب و کار شما، طراحی کاربرپسندی ارائه خواهد داد. در این نوع طراحی به المانهای بسیاری همچون رنگ سازمانی، نوع کاربران هدف، محصولات و خدمات ارائه شده و… توجه میشود. محتوا یکی از قدرتمندترین ابزارها برای کسب رتبه گوگل و افزایش اعتبار سایت شماست! طراحی سایت وردپرس نقش مهمی در سئو ایفا میکند، چرا که طراحی یک سایت واکنشگرا و سازگار با موبایل باعث افزایش تجربه کاربری و کاهش نرخ پرش میشود. این عوامل به طور غیرمستقیم بر رتبهبندی سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر مثبت میگذارند.
دادههای ساختاریافته به موتورهای جستجو کمک میکنند که محتوای سایت شما را بهتر درک کنند. استفاده از Schema Markup میتواند به افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند و باعث شود که اطلاعات سایت شما به صورت غنیتر در نتایج جستجو نمایش داده شوند. اسکیما نوعی زبان نشانه گذاری است که به موتورهای جستجو برای درک بهتر صفحات کمک می کند. به همین خاطر سایت هایی که از اسکیما استفاده می کنند، رتبه بهتری در نتایج جستجو بدست می آورند. اسکیما انواع مختلفی دارد که یکی از رایج ترین آنها اسکیما Review/Rating است که به صورت 5 ستاره برای سایت در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
این ابزار به شما امکان میدهد تا در صورت بروز قطعی به سرعت مطلع شوید. به محض وقوع قطعی، یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد تا از زمان شروع و پایان آن آگاه باشید. در نتیجه سرعت بارگذاری باید به گونه ایی باشد که گوگل در حداقل زمان بیشترین صفحات را بررسی کند و رتبه سایت را افزایش بدهد. می توانید برای بالا بردن از هاست مجازی، استفاده کنید، حجم فایل ها( css,html ) را کاهش بدهید یا حافظه کش را به کار بگیرید. قابل توجه است که رتبه بندی گوگل پیوسته در حال تغییر است و به نظر میرسد تنها راه کسب رتبه هر چه بهتر در موتور های جستجو ، تلاش مداوم، مستمر و مفید، مطابق با الگوریتم های گوگل گام برداشتن است.
برچسب یا tag چیست ؟ برچسب یا همان تگ ها ، دسته بندی های خاص و کوچکی هستند که دسترسی به اطلاعات و محتوای ... نماد اعتماد الکترونیکی که با نام اینماد نیز شناخته میشود، یکی از مهمترین ابزارها برای کسب و کارهای ... یکی از رایجترین خطاها در دنیای وب که میتواند برای کاربران آزار ... در ادامه ما به نکاتی میپردازیم که با استفاده از آنها میتوانید رتبه بالاتری در گوگل بدست آورید. ما در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین و کاربردیترین ترفندها برای جذب ترافیک ارگانیک را برای شما فراهم کنیم تا در زمان شما برای یادگیری ترفندهای سئو صرفه جویی کنیم.
درواقع، رتبۀ اول در جستوجوی گوگل از 33٪ ترافیک (نرخ کلیک) برخوردار است. بنابراین، نرخ کلیک (Click Through Rate) که بهاختصار CTR گفته میشود، برای افزایش رتبۀ سایت و صفحات مرتبط، ضروری است. امروزه کاربران اینترنتی برای پیدا کردن پاسخ سوالات و دستیابی به خدمات مورد نظر خود، از موتورهای جستجو ... خزندههایی که جستجوگر از آنها به منظور ایندکس کردن هر صفحه از وبسایت استفاده میکند، یکی از اجزای اساسی موتور جستجوگر گوگل محسوب میشود. برای ایندکس درست این خزندهها، باید درک و پیمایش وبسایت خود را آسان کنید.
در طول سال گوگل چندین بار بروزرسانی می شود و در اکثر مواقع سایتهایی با افت رتبه مواجه می شوند. اما در صورتی که فرایند سئو سایتمان با قوانین گوگل مغایرت نداشته باشد، نیازی به نگرانی نیست. موفقیت در سئو به سرعت اتفاق نمی افتد؛ تغییرات مداوم در الگوریتم ها، فاکتورهای داخلی سایت، تاثیرات آف پیج و فضای رقابتی موجود، باعث می شود سئو امری زمانبر شود. در واقع می توان اینطور گفت که افزایش سئو سایت وردپرس و سایت های دیگر کاملا مشابه یکدیگر هستند و نیازی به پیاده سازی تکنیک های متفاوت تری نیست. استفاده کردن از لیست های دایره ای یا عددی در محتوا می تواند به خوانایی و زیبایی محتوا کمک کند.
در کل، سئو یک فرآیند طولانیمدت است و نیاز به تحلیل و بررسی مداوم دارد. با توجه به تغییرات الگوریتمهای موتورهای جستجو، همیشه باید در حال یادگیری و بهروزرسانی استراتژیهای خود باشید. با اجرای اصول سئو میتوانید به بازدید سایت را بالا ببرید و در نتایج جستجو عملکرد بهتری داشته باشید. در ادامه آموزش بالا بردن سئو سایت می توان به عدم لینک سازی به صفحات بد و ضعیف اشاره کرد. به همان اندازه که دریافت لینک از سایت های نامعتبر و ضعیف کار اشتباهی است، لینک دادن به سایت های ضعیف نیز تاثیر بدی بر روی سایت شما می گذارد.
قبل آنکه به فکر سئو سایت باشید باید روی تجربه کاربری بازدیدکنندگان تمزکر کنید. بدین ترتیب ارتقای رتبه با بهبود ساختار سایت و تجربه کاربری صورت میپذیرد. نحوه چینش صفحات سایت، کیفیت محتوا و لینک سازی داخلی بین محتواها برای گوگل بسیار اهمیت دارد. همچنین تولید محتوا ارزشمند مهمترین اساس برنامه محتوایی در هر کسبوکاری محسوب میشود؛ بنابراین، برای موفق شدن نیاز به به تولید محتوای باکیفیت، بهروز، بهینه شده و منظم دارید. همچنین ساختار انتشار محتوای سایت را بر اساس تکنیک پیلار کانتنت (Pillar) و کلاستر (Cluster) یا کرنر استون بنا کنید و ساختار مقالات خود را بر اساس تکنیک آسمان خراش شکل دهید. افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو یکی از چالشهای اصلی وبمستران و کسبوکارهای آنلاین است.
فراخوان اقدام واضحی مانند دکمه یا لینک ارائه دهید که کاربران را راهنمایی کند و فرصت تبدیل را افزایش دهد. نقشه های حرارتی تصویری از تعامل کاربر با یک صفحه وب ارائه می دهند، با مناطق گرم تر نشان دهنده فعالیت بیشتر است. ابزارهای متعددی برای تحلیل رفتار کاربران در دسترس است، مانند گوگل آنالیتیکس، هات جار، و پی وی ایزیو. با این حال، تولید محتوای کوتاه هنر خاصی است و نیازمند برنامه ریزی و اجرای دقیق است. شما می توانید از ابزار طراحی مورد علاقه تان برای ایجاد نقشه سایت استفاده کنید. Draw.io مجموعه ای مفید از قالب ها، از جمله نقشه های مختلف دارد که می توانید برای نقشه کشی سایت استفاده کنید (که همه آن ها در Google Docs ذخیره می شوند).
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/